onsdag 21 maj 2008

bläckfisk

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nejmen, en uppdatering? Så spontant, och oväntat! :)

Den är väldigt fin, däremot. Rummet känns som ett tittskåp, det är vackert.

Anonym sa...

uppdatering!! fantastiskt!! som vanligt tappar jag hakan! din små-streck-teknik (heter det något särskilt?) är så bra!
nu tog utropstecknen slut på tangentbordet, så det är ingen ide att jag fortsätter att skriva.

glitterkram

aron landahl sa...

Ja, flitens lampa har väl inte direkt lyst över denna sida på sista tiden. Tack för att ni fortfarande hittar hit! Jag vet inte om ritsättet heter något men helt klart rör det sig om små streck, så ditt namn fångade det fint Linus!

Anonym sa...

Grymt som vanligt. Länkade från min blogg. Väntar fortfarande efter svar på mitt mail.

aron landahl sa...

tack, men mail? vadå för mail?